3 סיבות כיצד עורכי דין פליליים יסייעו לכם לצאת מהבוץ במהירות

מערכת שורש  יא חשוון, תשפא  10/29/2020

אבוי! כרעם ביום בהיר ובדיוק ברגע הכי לא מתאים, נקלעתם לסיטואציה פלילית. כעת הגיע הזמן למצוא עורכי דין פליליים שיעניקו לכם ייעוץ משפטי
.......................

3 סיבות כיצד עורכי דין פליליים יסייעו לכם לצאת מהבוץ במהירות

אבוי! כרעם ביום בהיר ובדיוק ברגע הכי לא מתאים, נקלעתם לסיטואציה פלילית. כעת הגיע הזמן למצוא עורכי דין פליליים שיעניקו לכם ייעוץ משפטי, מקצועי וכללי בכל הקשור לתהליך שאתם עומדים להיכנס אליו בר כורחם, כיצד עליכם לנהוג ומהן האפשרויות העומדות בפניכם בעתיד. בין אם זו הפעם הראשונה שלכם ובין אם לא, עורך הדין המקצועי יעשה הכל בכדי לעזור לכם לחזור לשגרה במהירות, וכמובן לשמור על שמכם ככל האפשר כך שתדעו ששמכם יישאר נקי.

חוזרים לשגרה במהירות בעזרת עורכים דין פליליים

חשוב להבין, אם נקלעתם לסיטואציה פלילית הפנייה לשירותיהם של עורכי דין פליליים היא ממש לא המלצה, אלא חובה לכל דבר. הרי אינכם מכירים את המערכת המשפטית, ובעיקר כשמדובר בדינים פליליים – כל מילה לא במקום עלולה להפיל את התהליך ולהרחיק אתכם מחזרה בטוחה לשגרה. עורך הדין שתפקידו בידיו את התיק שלכם, יסייע לכם רבות:

  • להתכונן לחקירה כמה שאפשר – מרגע שזומנתם לחקירה משטרית, יש לכם זמן מוגבל מאוד להתכונן. זאת מכיוון שככל שמושכים את הזמן, ניתנת האפשרות לשבש את החקירה. זומנתם? צרו קשר מידי עם עורך הדין וקבלו את כל המידע הנדרש על מנת להתכונן לבאות.
  • אף אחד לא חבר שלכם – ייתכן שתפגשו בשוטרים מסוגים שונים, אך עליכם לזכור שלכולם יש אינטרס אחד בלבד והוא להבין איך אתם קשורים לסיטואציה, אם בכלל. אל תנסו להתחבר ולהתחבב, זה רק מעלה את החשדות כלפיכם יותר.
  • לשקול מילים – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור כשמגיעים לחקירה משטרתית או לבית המשפט, הוא לשקול מילים. אתם חייבים להבין שכל מילה לא במקום, כזו שמעלה חשד ולו קטן ביותר לכיוון שלכם, עלולה להשפיע לרעה על התהליך ולהפנות את הכף נגדכם. עורכי דין פליליים מכירים את ההתנהלות של המערכות השונות, ויעזרו לכם להתכונן בהתאם.

זכרו שמדובר בסופו של דבר בזכות לכל דבר

יצירת קשר עם עורכי דין פליליים היא לא רק חובה, אלא גם זכותכם לכל דבר על פי החוק. זכותו של אדם לדעת מהם ההליכים שעומדים להתקיים כנגדו, להכיר את המערכת המשפטית ולגשת אליה כשהוא מוכן להתמודד עם כל מה שהיא מתכוונת להפיל עליו. בשקיפות מלאה, אמינות ומקצועיות ילווה אתכם עורך הדין בכל אחד מהשלבים בתהליך – החל מהחקירה המשטרתית, ועד להגעה לבית המשפט אם הסיטואציה אכן מתגלגלת לשם.